Viser søkeresultater 1 til 10 av 11
Threaded View
-
08-01-08, 15:30 #10
Dette er en av de største problemene mine og sammen med leddsmerter/tarmproblemer/influendsverking hovedgrunnen til at jeg ikke fungerer i hverdagen. Har opplevd å bli slått ut etter en gåtur, mens andre ganger kan jeg pushe meg selv i flere dager før noe skjer. Før jul presset jeg meg ekstremt og betaler fortsatt. Verker i kroppen og sover bort mesteparten av dagene mine. Håper snart det slipper!
Jeg tror det er mange årsaker til at man kan oppleve utmattelse etter fyskisk/psykisk belastning. Jeg har hvertfall snakket med mange med flere typer sykdommer som har samme problemet. ME er nok bare en av mange årsaker og foreløpig en utelukkelses diagnose. Jeg vil gjerne ha utelukket andre muligheter før jeg er villig til å godta ME som årsak.
Huff.. håper vi alle finner veien ut av den elendigheten sånn utmattelse bringer med seg!Symptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå.
Diagnoser: Juni 06: Chron's eller UC, Juni 06: PCOS, Jan 07: Lavt stoffskifte
Lignende tråder
-
Hvor lenge kan man ha hatt lavt stoffskifte?
Av Skyggehodet i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 14Siste melding: 05-02-08, 11:53 -
Hvor lenge må dere vente fra resepten med armour leveres?
Av cathrin i forumet Resept på Armour Thyroid og Erfa ThyroidSvar: 13Siste melding: 10-10-07, 19:05 -
Hvor lenge bør man prøve en medisin?
Av cathrin i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 17-04-06, 23:57

Svar med sitat
Bokmerker