Godt nytt år, og takk til dere som har svart på innlegget mitt!

Jeg forstår det slik at dere sannsynligvis ikke tror det kan være noe med stoffskiftet utfra prøvesvarene? Eller at det er andre prøver jeg bør ta for å evt utelukke...

Jeg skal til legen igjen om et par dager, dette er lege nr 3 jeg skal til mht mine helseproblemer for tiden. Den forrige legen visst ikke hverken ut eller inn, og sa jeg kunne jo ta en tur til denne jeg skal til nå. (Vanlige allmennleger alle sammen).

Noe må iallefall gjøres, jeg har stort sett vært liggende hele julen, veldig mye kvalm og slapp og tiltaksløs, frostbyer osv. Har også fått mye vondt i venstre skulder og albue... i det hele tatt en elendig form...orker ikke ta kontakt med venner eller noe.. Har dessuten føket opp i vekt, synlig på et par måneder..ca 5 kg.. :( sliter også ekstremt med søvnen for tiden, sovner gjerne ikke før i 2-3 tiden, av og til senere.. Ellers står mine symptomer listet opp i første inlegg..

Grunnen til at jeg er inne her og har hengt meg opp i lavt stoffskifte, er jo som nevnt at den ene legen sa jeg muligens hadde litt i grenseland lavt stoffskifte, og at jeg kanskje kunne profitere på å teste ut medisin for dette... men neste gang jeg kom ble ikke dette nevnt, da var plutselig prøvene så veldig fine. Disse prøvene er tatt med ca 3 ukers mellomrom eller noe sånt..(disse resultat jeg postet i et annet innlegg i denne tråden).
Når jeg ser symptomer og hva folk sliter med her inne, kjenner jeg igjen veldig mye...

Vet ikke helt hva jeg vil fram til, men er utrolig fortvilet, og vet ikke hva jeg skal legge fram til denne legen jeg skal til nå, hvilke prøver/tester e.l jeg skal "ønske meg" dersom ikke legen gjør noe selv.. gruer meg..

Jobben klarer jeg ikke å fungere ordentlig i heller slik det er nå, enda det bare er noen timer for uken jeg er i jobb pga rehabilitering/attføring - av andre årsaker...

-Men..HVIS jeg skal teste ut medisin, er det levaxin eller liothyron(?) eller hva tror dere? Hva er vanlig?
-Og kan det være farlig å prøve ut medisin i fex et halvt års tid??
-Og hvilke ekstra prøver burde jeg ta?
-Morgentemp er nevnt, hvor lav må den være før den er for lav?
-Hvor fort endrer slike verdier seg når man ikke er på medisin?
-Burde jeg spørre om å få høre hva verdiene var for fex et år eller to siden, eller lengre, da jeg har vært noenlunde bra i form? Vet det har vært testet ved ulike anledninger før også.? Eller har ikke dette noe for seg siden de aldri har vært svært avvikende og jeg ikke har vært medisinert for stoffskiftet? (Ser det kan være små marginer på bra/dårlig form hos dere som er på medisin)?

Huff..langt og sytete, og sikkert skrekkelig dumme spørsmål, men er så fortvilet, vet ikke hva jeg skal gjøre, "Du ser jo så frisk ut" sier legene, men det ER jeg virkelig ikke...
Føler jeg må være lege og finne ut ting selv...

Håper på mange synspunt, kommentarer, råd , vink, ...