Viser søkeresultater 1 til 10 av 63
Threaded View
-
25-12-07, 09:37 #3
Takker for svaret n' Finn
Skal holde et øye med kroppen om jeg får no hjertebank, har ikke merket noe enda. Tenker jeg skal be om å få skrevet ut resultatene av prøvene så jeg kan se på de litt selv, siden det virker som om dette er en sykdom man bør holde styr på selv.
Skjønner ikke helt det med Ft4, T3, T4 og THS, men regner med jeg lærer meg det med tiden. Og kanskje lettere når jeg kan lese på prøvene selv, aner jo ikke hva de var på.
Har en liten følelse på at det har skjedd en feil, at jeg ikke har denne sykdomen. Men har veldig mange av symptomene, og har ikke følt meg no bra de siste mnd. Det er kanskje bare noe med at man tror ikke dette kan skje en selv. Har vært sliten/lat i mange år, men vafeid det med at det er bare sånn jeg er, har heller ikke vært så stor på store folkesamlinger, blir fort stressa og sliten av det, men også noe jeg har forklart som normalt for meg. Men nå viser det seg at det kanskje er en grunn til at jeg er som jeg er
Kan ikke helt skjønne at jeg kan ha denne sykdomen siden jeg aldri har følt meg syk i den betydning, så jeg har bare godtatt det som at jeg er svakere og mindre tilpasningsdyktig enn andre er så å si. Aldri løpt til legen bare fordi jeg er silten, eller har litt ubehag. Noe som jeg kanskje burde ha gjort ser jeg nå
Sikkert defor jeg har litt problemer med å godta denne sykdomen, og att jeg tenker att det har skjedd en feil. For jeg er da ikke så syk? Bare mange små ting som gjør at det er litt vanskeligere å håndtere hverdagen kanskje, hadde aldri trodd at det kunne være en grunn til det.
Rart hvordan man bare godtar ting som de er, ser jo at jeg bør slutte med det. Starte å stille spørsmål om hvorfor ting er som de er, og at det kanskje er en grunn til det
Har vel en lang vei å gå, og mye å lære nå.• Fikk vite for tre dager siden att jeg har lavt stoffskifte
• Man lærer så lenge man lever, ihvertfall jeg
Lignende tråder
-
Fikk diagnosen Graves for 2 dager siden
Av Yvai i forumet Graves sykdomSvar: 6Siste melding: 10-05-10, 13:47 -
Jeg fikk diagnosen lavt stoffskifte for litt over 2 år siden
Av LillePus i forumet Lavt stoffskifteSvar: 13Siste melding: 02-11-09, 20:45 -
Fikk lavt stoffskifte under første svangerskap for 17 år siden.
Av Alma i forumet Lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 04-10-08, 10:32 -
Jeg fikk vite for ca. åtte mnd siden at jeg har lavt stoffskifte, er 28 år.
Av liten i forumet Lavt stoffskifteSvar: 78Siste melding: 04-06-07, 20:27 -
Fikk diagnosen lavt stoffskifte for 1 år siden
Av marianne i forumet Lavt stoffskifteSvar: 11Siste melding: 25-05-05, 11:08

Svar med sitat

Bokmerker