Sitat Opprinnelig skrevet av Bittebitt
Vet ikke om jeg er den rette til å svare deg på dette, men sånn generelt så pleierCRP å være temmelig høy ved en aktiv infeksjon, ofte over 100. Jeg tør ikke å si noe om differensialtellingen din, for det vet jeg for lite om. Jeg ser du har fått en anmerkning ved nøytrofile granulocytter, den ligger muligens ved nedre grense. sannsynligvis betyr det ikke noe, men jeg ville kontakte legen for å få svar. Lymfeknutene skjelner ikke på en infeksjon og en autoimmun betennelse. De kan hovne opp i begge tilfellene. Ved noen typer autoimmune betennelser blir også CRP høy, men ikke ved alle. Synes det er et godt tegn at lymfeknuten blir mindre
Ja, nå er den slik den har vært i ett år eller noe.. Husker ikke.. Men den var større da jeg var hos legen forrige uke. Jeg venter brev fra legen i løpet av uka, han hadde sendt ut så jeg får nok svar da.. Skal ta nye stoffskifteprøver å bestille time samtidig så

Det jeg er redd for når det gjelder lymfekjertler, er slike skremmende sykdommer som jeg ikke engang tørr nevne navn på, er nok litt paraniod når det gjelder kuler.. Men man blir vell det... men lurer på om CRP og den andre prøven der gjør utslag om det feks var noe mer alvorlig enn en infeksjon...

Takk for svar uansett ;)