Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Threaded View
-
18-12-07, 22:18 #5
Kjenner meg også VELDIG godt igjen i beskrivelsen til snoopy. Gjør jeg mer enn jeg tåler (hvilket er meget lite) så kollapser jeg også. Faktisk så er det slik at jeg må gå legge meg rett etterpå. Sovner gjerne i noen timer, men det kan ta opptil flere dager før jeg henter meg inn igjen. Kjenner meg også veldig godt igjen i det med muskelverk etter veldig lite fysisk utfoldelse. Tar jeg en tur, så er det akkurat som noen drar all energi ut av muskelaturen min og jeg kollapser her også. Klarer ikke å gjrøe noe som krever noe fysisk av meg flere timer etterpå og det kan faktisk ta dager før jeg føler meg normal igjen her også.
Legen min (og andre leger jeg har nevnt dette for) mener at lavt stoffskifte ikke er årsak til at jeg har disse problemene. Når det er sagt så sliter jeg også med tarmproblemer og leddsmerter.Symptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå.
Diagnoser: Juni 06: Chron's eller UC, Juni 06: PCOS, Jan 07: Lavt stoffskifte
Lignende tråder
-
Blir lydømfintligheten bedre?
Av mohaienne i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 7Siste melding: 19-08-07, 18:57 -
Blir så sint...
Av Hsn i forumet Frustrert og leiSvar: 8Siste melding: 27-03-07, 21:38 -
gammel bruker blir som ny
Av hanne i forumet PresentasjonerSvar: 1Siste melding: 18-09-06, 23:06 -
Jeg blir gal!!!!!!
Av Anne Ma i forumet Hos legenSvar: 6Siste melding: 14-06-06, 13:43 -
Blir barnet påvirket?
Av ung mor i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 4Siste melding: 11-04-05, 12:37

Svar med sitat
Bokmerker