Viser søkeresultater 71 til 76 av 76
Tråd: Sliten
-
17-12-07, 23:17 #71
Du får underskrive med evig optimist neste gang da

At du har det varmt tyder jo bare bra, jeg mener, da virker det jo.
Og da trenger du jo ikke øke så raskt, ta det i passe tempo.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
18-12-07, 01:23 #72
Kjemper fortsatt med den tunge depresjonen jeg har hatt de siste (snart)6årene, så jeg kan vel egentlig stå for underskriften :( Dessverre.
Setter iallefall pris på at dere kommenterer prøvesvarene mine, sånn at jeg får veiledning i jungelen. Er ikke lett å stå på hele tiden, når en bare er "halv mann".• Sliten
• Forkjølt!!
• Har i over to år levd i den tro at jeg var i klimakteriet.
• Eternal pessimist. Jeg har til tider ikke hatt krefter til å stå på for meg selv, og da ligger en tynt an.
-
18-12-07, 15:30 #73
Den er ikke grei den - jeg har også hatt mine år med svært dårlig syke. Jeg prøvde det som ble lagt på bordet foran meg, men ikke noe hjalp.
Håper du henger med en stund til.......
det blir bedre• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
18-12-07, 23:31 #74
Hjelper jo på at du er her blant oss ,da!
• Sliten
• Forkjølt!!
• Eternal pessimist. Jeg har til tider ikke hatt krefter til å stå på for meg selv, og da ligger en tynt an.
-
18-12-07, 23:49 #75
Det er jeg coffefe - jeg er den siste som går fra en fest - og ikke alltid helt frivillig heller
• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
18-12-07, 23:51 #76
• Sliten
• Forkjølt!!
Svar med sitat
Bokmerker