Side 1 av 2 12 Siste
Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
    Medlem siden
    Dec 2006
    Sted
    Aust-Agder
    Alder
    46
    Meldinger
    278

Standard hvor mange her bruker armour?

og hvor mye?
    Hyper postpartum thyreoditt desember 2006. Begynnte med propyltiuracil, ble da hypo.
    Bruker ingen medisiner og har vart frisk siden jan 2007.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Jeg er stabil på 4 Grain og prøver nå litt mer.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    utlandet (midlertidig)
    Meldinger
    435

Standard

Jeg bruker armour og tar 4,15 grain daglig. Hadde aldri trodd jeg skulle så høyt om, men.. ingen tegn til overdosering og har det fint.

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Hordaland
    Alder
    66
    Meldinger
    802

Standard

Jeg har klart å redusere dosen min, og er nå nede i 50 µg Levaxin pluss 1/2 grain naturlig thyroksin (Armour/Westhroid).

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Standard

Jeg har kommet opp på 4 grain Westhroid/Armour. Har gått på den dosen i et par måneder - etter gradvis økning siden august i fjor, da jeg startet. Jeg har det fint, og kan ikke tenke meg å gå tilbake til Levaxin/Liothyronin.
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

baremei Gjest

Standard

Lagde ikke jeg avstemming for litt siden, med det samme spørsmålet? Hvis du vekker den til live igjen er det lettere å se i prosent hvor mange vi snakker om, i stedet for å måtte telle ett og ett innlegg.

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    552

Standard

Bruker Armour, har gjort det i litt over ett år, og er veldig fornøyd!!

Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Rogaland
    Meldinger
    79

Standard

Jeg har vært oppe i 4 grain, men er nå nede i 1,5...
    Ja ta frem igjen tråden
    (men den var vel om dekning av utgifter? )

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    utlandet (midlertidig)
    Meldinger
    435

Standard

Hei, kan jeg spørre, hvordan kan det ha seg at du er nede i 1,5 G igjen?

Spør fordi jeg selv er oppe i 4 G. (men selvfølgelig gjerne vil klare meg på mindre, om mulig). Trappet du ned fordi du følte deg overdosert, eller fordi blodprøver indikerte at du var overdosert? Eller var det andre årsaker?

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Jeg bruker 4 gain. Er lettet fordi det er så mange andre her som bruker såpass stor dose. Har prøvd å ta annen hver da i det siste, da jeg er redd for den store smellen at jeg plutselig blir for høy. Problemet er at jeg ikke tar sjansen på å ta nye stoffskifte prøver mer. Regner med at legen slett ikke er fornøyd med svaret, selv om jeg har det relativt bra nå. Klarer å gå 100 % stilling, men får ikke gjort så mye her hjemme. I de siste ukene har jeg gått opp i vekt så nå blir det 4 gain HVER dag.

Side 1 av 2 12 Siste

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn