Viser søkeresultater 1 til 1 av 1
Tråd: Kul i halsen
-
07-12-07, 16:48 #1
Bruker
- Medlem siden
- Nov 2007
- Sted
- Trøndelag
- Meldinger
- 4
Kul i halsen
Jeg har oppdaget en kul foran, nederst på halsen. Har vært hos legen, men ble som sagt ikke noe klokere av det. Hun henviste meg både til utralyd og kirurgisk for biopsi, men ville ikke si noe om hva hun selv ev. mente.
Synes ikke kulen har vokst særlig siden jeg oppdaget den for noen mnd. siden. Den vises kun om jeg legger hodet bakover, men jeg kan tydelig kjenne den under huden.
Det føles som det er noe som trykker og som om jeg har noe i halsen hele tiden. Det har den siste tiden og vært ganske ømt (som om jeg er sår i halsen) og dette synes jeg stadig blir verre. Noen som har opplevd dette?
Synes det er så leit å gå rundt å vente på innkalling til utredning og det dukker selvfølgelig en del negative tanker opp. Kreft er stort sett det eneste som står i hodet på meg, men nøyer meg med et helt ufarlig struma på en god dag.
Det som er litt dumt er at jeg og mannen har prøvd en stund å bli gravid, og går for tiden på hormonbehandling. Må vel slutte med den og avvente til etter utredning av kulen nå tenker jeg. Det er vel ikke noe lurt å putte i seg ekstra hormoner når en har en kul som ikke skal være der kanskje?For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".
Svar med sitat
Bokmerker