Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Tråd: Medfødt hypothyreose
Threaded View
-
07-12-07, 07:34 #5
Hei Linneo,
Jeg er så enig med Bittebitt om at innlegget ditt var tankevekkende. Det er så synd at helsevesnet ikke klarer å følge opp en slik sak som din. Man burde jo tro at det var den enkleste saken i verden. Oppfølgingen her burde jo absolutt ikke ligge på dine skuldre og legene burde jo ha fortalt deg hva du skulle se etter når det gjelder sykdommen din.
Det er vanskelig nok for en som har opplevd hvordan det er å være helt frisk, så jeg kan bare tenke meg hvordan det må være for deg som ikke vet. En ting er hvertfall HELT sikkert og det er at du skal IKKE oppleve depresjon, tiltaksløshet eller tretthet. Det er ikke normalt. Skjønner godt tanken du har om å bare forsvinne... Har tenkt den mer enn en gang selv. Selv om ikke det er ensbetydende med selvmordstanker, så forteller jo den setningen noe om hvor sliten en føler seg. Man har jo rett og slett lyst til å bli borte fordi det er for tungt å være med.
Jeg kan ikke mest om T3 og medisinering, og ser jo at du får mye hjelp fra de andre. Jeg ville bare at du skulle vite at det er ikke normalt å ha det slik som du har det.
Håper du kjenner litt bedring snart...
Klemmer fra ShanitaSymptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå.
Diagnoser: Juni 06: Chron's eller UC, Juni 06: PCOS, Jan 07: Lavt stoffskifte

Svar med sitat
Bokmerker