Viser søkeresultater 1 til 2 av 2

Hybrid View

Helle Gjest

Standard Behandling, når man nu kun har den halve kirtel tilbage

Hej,

Ja, jeg er fra Danmark og jeg håber I kloge norske hoveder kan give mig nogle svar, eller råd

Jeg har fået fjernet det halve af min skjoldbruskkirtel i April 2005 da de fandt en cyste. Jeg er nu i behandling med eltroxin 75 mikrogram dagligt, puls jeg får kalk-tabletter ved siden af. Alt dette er fint nok, HVIS jeg ikke havde det sådan, at jeg ikke føler jeg kender min egen krop længere :(

Får at få dækket mit søvnbehov sover jeg helst 12 timer i døgnet!! Hvilket er meget mere end jeg plejer, kunne nøjes med 8 timer før operationen. Jeg har halsbrand, har også refluks, har døjet med kvalme i 3 måneder, er så træt i hele min krop, er ikke særlig psykisk stærk længere, jeg tager på og jeg kunne blive ved.

Lægerne siger at mine tal ligger inden for normal området og jeg bare skal leve med det som det er. Jeg har så selv trukket mine blodprøver og jeg kan se at triiodthyronin og thyroxin og triiodthyronin-reaktion er udenfor normal området. De første to er på 182 og 2,67 og den sidste på 0,68.

Jeg synes bare ikke jeg har det godt og det piner mig, at lægerne ikke gør nogle ved det, når jeg nu fortæller dem, at jeg ikke har det godt ?? Er det mig der er åndsvag ??

Hjælp mig

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Standard Sv: Behandling, når man nu kun har den halve kirtel tilbage

Sitat Opprinnelig skrevet av Helle Vis post
    Jeg synes bare ikke jeg har det godt og det piner mig, at lægerne ikke gør nogle ved det, når jeg nu fortæller dem, at jeg ikke har det godt ?? Er det mig der er åndsvag ??

Hjælp mig
    Hvordan kunne jeg/vi/alle overse dette indlæg?

Jeg skriver en PM og hører, om Helle fortsat ønsker et svar.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Lignende tråder

1. Hjelp - Må fjerne halve thyreoidea
    Av Mann39 i forumet Kreft i skjoldbruskkjertelen
    Svar: 10
    Siste melding: 01-02-10, 22:21
  2. fjernet halve skjolbruskkjertel
    Av cyrene i forumet Operasjonssalen
    Svar: 7
    Siste melding: 26-10-07, 21:25
  3. Behandling med radioaktivt jod
    Av LeneN i forumet Radiojod / Radioaktiv jod behandling
    Svar: 2