Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Threaded View
-
04-12-07, 12:59 #5
Holdningene jeg ble møtt med var litt forskjellige. De som ikke sliter med noe som helst har vel en generell skepsis til oss som ikke fungerer etter A4-prinsippet, på jobb fra kl 8 til kl 16....hver eneste dag....De om det! Hev deg over dette da!
Opprinnelig skrevet av trude.lutt
Som sagt så ble dette en enorm lettelse for meg. Loven er der for å hjelpe arbeidsgiver, og - i mitt tilfelle: meg også....i mange år...
Jeg endte opp som uførepensjonist for 1 år siden. Derfor har jeg ikke noe svar til deg på dette. Jeg leser at du spør om hvordan jeg opplevde en evt ny arbeidsgiver. Jeg fikk aldri det. Jeg håper du finner svar på spørsmålene dine omkring dette. Hvis du trives i jobben din ellers, så kan du leve med denne ordningen i årevis altså....forutsatt at reglene ikke har endret seg.
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Svar med sitat
Bokmerker