Viser søkeresultater 1 til 10 av 21
Hybrid View
-
02-12-07, 11:42 #1
Heisann! Jeg fikk tilbakefall godt og vel 6mnd etter fødsel. Tror selv at dette også hadde en sammenheng med stor psykisk belastnig denne perioden...... jeg er litt "alternativ" av meg- så jeg forsøkte først med homeopat medisin. Stoffskiftet sank sakte men sikkert det neste 1/2året - men aldt tok veldig lang tid, og jeg ble veldig fort sliten -i og med at jeg konstant gikk rundt og var "litt høy". Valgte til slutt i sammarbeid med lege å starte på en liten dose NeoMercazole, og har trappet ned ganske fort til den 1/2 tabl. jeg tar nå. Faktisk veldig fristende å forsøke å seponere medisinen nå - i å med at jeg føler meg ganske bra..... men avventer litt til jeg får tatt nye TRAS prøver - er de fine, så karnsje jeg tørr....... jeg har gått mange runder med meg selv ift. radiojod og operasjon - og har fått ulike råd etter hvilken lege jeg har spurt......
Jeg har - etter å ha tenkt grundig gjennom dette over flere år - tatt mitt valg - og det er å ikke gjøre noe. MEN dette er absolutt ikke et råd til deg om å gjøre det samme! Folk er forskjellige - vi har forskjellige kropper - forskjellige personlige refferanserammer og forskjellige behov her i livet.... Det eneste rådet jeg kan gi deg - er å lese det du kommer over, snakk med flere leger/ spesialister - sørg for å få alle fakta på bordet - og så tar du din egen personlige avgjørelse! Lykke til! Kos deg med babyen - dette er den vakreste mest fantastiske tida i livet - ta godt vare på den!
Lignende tråder
-
Jeg er 27 år og har Graves-hyperthyreose. Har fått diagnosen i 1999
Av irina i forumet OperasjonssalenSvar: 14Siste melding: 10-08-10, 22:45 -
Pas på hvad du ønsker dig:-)
Av Rogi i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 0Siste melding: 21-01-10, 22:58 -
Hva skal jeg gjøre? Hva har jeg rett på?
Av Frustrert i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 6Siste melding: 11-05-08, 20:23 -
Vi ønsker oss barn nr. to
Av Ung mor i forumet Stoffskiftesykdommer og graviditetSvar: 0Siste melding: 26-07-05, 13:40

Svar med sitat
Bokmerker