Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Tråd: Kan de kreve operasjon?
Threaded View
-
25-11-07, 23:03 #5
Takk for tilliten, men jeg vet ikke om jeg er den verdig...
Opprinnelig skrevet av baremei
Og jo takk - jeg har det bra. Er nok derfor jeg ikke er her så mye. Jeg vet at jeg burde bidra litt etter hvert, men her er så mange ildsjeler som er så mye flinkere enn meg til å gi hjelp og råd...
Helt enig!
Opprinnelig skrevet av baremei
Tar frem igjen denne jeg Sonja:
http://www.xlpluss.no/thyroforum/viewto ... highlight=
Ser du det siste innlegget mitt der min juristvenninne skriver at de kan ikke tvinge deg til operasjon. Hun har ikke linket til paragraf, men jeg kan spørre henne....om det trengs. Det beste er nok å benytte seg av fri rettshjelp.
Det ser ut for meg som om legen din har sviktet. Han skulle ha skrevet legeerklæring til NAV om at du er inne i et godt behandlingsopplegg. Han skulle også ha fulgt deg opp med sykmeldinger slik at du fikk innvilget fortløpende rehabiliteringspenger.
Jeg har kikket i mine egne papierer, og jeg ser at min daværende psykiater hele tiden fulgte opp med sykmeldinger - også etter at sykmeldingstiden var over.....og det var på grunnlag av disse at jeg månedlig fikk vedtaksbrev fra NAV (trygdekontor den gang) om at rehabiliteringspenger var fortsatt innvilget inntil den og den dato. Ser at jeg ble sykmeldt måned for måned.
Jeg ønsker deg lykke til, og håper at du velger noen som kan hjelpe deg litt bedre enn både oss, og - den elendige oppfølgingen du har fått til nå fra det offentlige.
http://www.nav.no/page?id=379
Opprinnelig skrevet av Sonja
Det ser nok ut som om du må ha kr 572,- pr mnd i ekstrautgifter. Er du sikker på at du ikke har det? Inkl. fordyret mat og evt andre ekstrautgifter som friske personer IKKE har. Ta og summer opp!!
Ny lege + advokat? Tenk over det. Du HAR rettigheter!
Vi er mange som tenker på deg. Stor klem fra meg.
Jeg håper du forteller oss hvordan det går med deg.....• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Svar med sitat
Bokmerker