Hej Nocturne
Allerførst held og lykke med at din læge nu "anerkender" din sygdom og vil sætte dig i behandling.
Jeg kan genkende migselv rigtigt meget i det du skriver : "Jeg har ingen apetit, er voldsomt træt, husker som en gammel ræv og hånterer min dagligdag kort og godt usselt Jeg har det fuldstændigt på samme måde!
Jeg håber jo ikke jeg tager glæden fra dig, for jeg har nu været i medicinsk behandling siden februar. Jeg ville sådan ønske at jeg kunne sige til dig at det hjalp straks at få en pille! Da jeg selv startede behandlingen håbede jeg jo også hurtigt at se resultater, og jeg mærkede også bedring i de første måneder.
Det jeg prøver at sige til dig er, at indkøringen af Eltroxin (som jeg formoder du skal igang med) er lang, man skal have tålmodighed og være forberedt på "ups and downs" undervejs.
Det er vigtigt at starte med en lav dosis og stige laaaangsomt. Jeg selv har nok faret for hurtigt frem, (fordi jeg jo lynhurtigt ville være rask!!) og det fortryder jeg, set i bakspejlet.
Det jeg synes har hjulpet er, at have en diagnose så man ikke skal spekulere over "hvad mon der er galt med mig" hele tiden og så har man jo også en forklaring overfor omverdenen..
Men jeg har det desværre stadigvæk i perioder sådan som du beskriver : træt, ingen hukommelse, ringe appetit/kvalme ja faktisk en ussel hverdag. Jeg kæmper også en daglig kamp på jobbet...
Men jeg tror på at jeg er PÃ… VEJ i den rigtige retning - tror bare at kroppen er blevet mærket af de år der er gået inden den rigtige diagnose blev fundet..
Jeg ønsker dig mange gange held og lykke!
Mange hilsner
fra en landsmand
Gitte