Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Threaded View
-
21-11-07, 23:32 #2
Er disse symptomene "normale"
Jeg er IKKE dreven i faget her, men vil tipse deg om at du kanskje bør ta like doser hver dag- blir vel 75µg det. tablettene fins i 25µg, hvis du syns det er vanskelig å dele. Blodprøveverdiene er jeg ikke den rette til å si noe om. Men det med feber er kjent, ja. Det kan følge hypotyreose, om enn ikke så ofte , har jeg lest. Jeg hadde uker av gangen med feber(38 om morgenen) før jeg ble diagnostisert Skjeldnere etter jeg fikk med., men kan fortsatt ha perioder med for høy temp. -selv om den vanligvis er for lav. Du og har høy anti-TPO, ser jeg. Kanskje det er det som trigger termostaten vår? Men tror iallefall at det kommer fra "hypo,n"-har som sagt lest det et eller annat sted. Min erfaring er at etter noen uker faller tempr. igjen. Og så er det bare å vente på neste runde. Mulig dette vil gi seg bare vi blir riktig medisinert. Jeg baller fortsatt etter snart tre år. Men en vakker dag.......
Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.

Svar med sitat
Bokmerker