Viser søkeresultater 1 til 10 av 32
Tråd: Sarotex tabletter
-
21-11-07, 16:03 #1
Sarotex tabletter
Kan man ta de med lavt stoffskifte?Tar Levaxin.Står at man ikke skal ta de ved hyperthyroidisme,men det er vel høyt stoffskifte?
-
21-11-07, 16:37 #2
er det stoffskifte medisin eller angst medisin?
-
21-11-07, 17:24 #3
Det står ikke i felleskatalogen at det er noen interaksjoner med Levaxin, derimot med betablokker og p-piller
-
21-11-07, 17:25 #4
Re: Sarotex tabletter
Hej,
Opprinnelig skrevet av nuttisen
Sarotex er mod depression, ikke sandt?
Lavt stofskifte hedder hypothyroidisme. På internettet under Sarotex står der hyperthyroidisme - højt stofskifte, og hvis man læser indlægssedlen handler det vist mest om øjnene, som er et problem ved højt stofskifte.
Hvis du er i tvivl alligevel, så spørg den læge.
-
21-11-07, 17:54 #5
litt om Sarotex fra felleskatalogen :
http://www.felleskatalogen.no/pasientut ... 26href%3D0
Vetikke jeg nuttisen - hvor langt du er kommet i behandlingen, men når du er på høy nok dose blir du bedre og kanskje du slipper sarotex.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
21-11-07, 19:26 #6
Har fått pillene pga langvarig senebetennelse i armene.Har prøvd diverse piller som ikke har hjulpet,derfor disse.Jeg er ikke depresiv.
-
21-11-07, 19:39 #7
En bieffekt av antidepressive medikamenter er heving av smerteterskelen. Det er åltså dette som blir utnyttet i dette tilfellet.
• Sliten
• Forkjølt!!
• Har i over to år levd i den tro at jeg var i klimakteriet.
• Eternal pessimist. Jeg har til tider ikke hatt krefter til å stå på for meg selv, og da ligger en tynt an.
-
21-11-07, 19:40 #8
Hm.
Høres besynderlig ut dette.
Er du sikekr på at legen ikke har mistenkt deg for å være deprimert og at denne har trodd at at dette er årsaken til muskelplagene ?
Ã…kkesom syns jeg det er dårlig gjort ike å si i fra !
Du kan forsøke tabletter av N-said type, feks Naproxen eller Voltaren.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
21-11-07, 20:45 #9pandalakris Gjest
Sarotex er som beskrevet et mye brukt medikament mot smerter. Spesielt muskulære, og rygg-nakke-hode smerter har god effekt av Sarotex. Så vidt jeg vet skal det ikke være noe problem forbundet med å bruke disse medikamentene sammen. Men du behøver jo ikke akkurat ta levaxinen samtidig.
Sarotex er mer skånsomt mot mageslimhinnen enn N-said.
-
21-11-07, 21:05 #10
Saroyex tabletter
En ting til når det gjelder disse- de blir ofte brukt for at de skal ligge som "base" i blodet slik at andre med. skal virke bedre- gjelder spes. ulike smertestillende. Tar du dem om kvelden, skal de hjelpe på søvnen og. En har lett for å bli veldig oppblåst i magen av dem. Trenger du dem ikke for psyken hadde jeg ikke begynt med dem.....
Jeg er en 1952-modell som har vært medlem her siden-07. Diagnose Hashimoto's.
Medisinert NED kun pga SUBRIMERT TSH i 2007 og BLE ORDENTLIG SYK, syk som jeg aldri i livet tidligere har vært.
Høsten -09 spyttprøver viser "ADRENAL FATTIGUE". Går på binyrestøtte. Tåler IKKE å kutte det ut.
Svar med sitat
Bokmerker