Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
Tråd: Heia
Threaded View
-
21-11-07, 07:26 #1
Bruker
- Medlem siden
- Nov 2007
- Sted
- Akershus
- Meldinger
- 9
Heia
Jeg er ei jente på 41, mor til to gutter i tenårene, og fikk konstatert lavt stoffskifte i høst. Fin kombinasjon når gutta er så full av futt
Nå som jeg har lest masse her tror jeg egentlig det stoffskiftet har vært på tur en god stund....det er godt å ha en knagg å henge "vondtene" på!
Før var jeg nærmest propell, malte gjerne stua en gang i året, var med på det meste - litt sånn duracell kanin på speed
Det kjipe med denne sykdommen er at den ikke er så synlig utad. Har alltid hatt tykt hår, så det skal litt til før det synes at jeg mister noe, og med 50 % sykemelding, så føler jeg at jeg må være på topp de dagene jeg faktisk er på jobb - og det er jo ikke alltid man treffer formtoppen da
Dette forumet er gull verdt, og jeg har lånt masse her som jeg skal ta med til fastlegen - nyttig input for henne også :idea:For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Svar med sitat
Bokmerker