Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
    Medlem siden
    Apr 2007
    Sted
    England
    Meldinger
    226

Standard Dosespørsmål

For ca to mnd siden gikk jeg over til Armour. Bestilte sjøl uten å ta det opp med legen. Gikk da på 150 mcg levaxin+10 mcg liothyronin. Jeg byttet ut litt etter litt med armour, og har nå gått på 2G+50 mcg levaxin i ca en mnd. Ikke merket noe spesielt, men har hatt svingende form.

Så de siste dagene har jeg merket nervøs uro, og høy puls i noen timer av gangen. Jeg har også merket at jeg har vært nervøs på årntli, altså når jeg har gruet meg til noe. Det er følelser jeg ikke har kjent på flere år... Har delt dosen i to, 1G+50 lev om morgenen og 1G på ettermiddagen, men det har skjedd veldig mye i livet mitt det siste, og jeg har glemt ettermiddagsdosen, som da har blitt tatt på kvelden. Nå har jeg rett og slett gått over til å ta den når jeg legger meg.

Kan det være slik at Armouren virker bedre når jeg tar den på kvelden, og det er derfor jeg får uro? Sover skikkelig tungt, ikke noe problem der. (Når jeg tidligere har prøvd å ta lev på kvelden, har jeg ikke fått sove. Men da var jeg også underdosert da...)

Har vært i overgangsalder etter cellegift og antiøstrogenbehandling, men sluttet å ta antiøstrogen i august, og begynner å merke liv i eggstokkene igjen.. :o Så det kan jo være at økt østrogen i kroppen nå har positiv virkning på stoffskiftet mitt, og jeg får hypersymptomer av det?

Nå må det også sies at jeg føler meg bra! Mindre ledd- og muskelsmerter, mere overskudd. Har gått ned et par kilo, og igår orket jeg å danse! Er mye trøtt og har skikkelig dårlig kondis, men det går bedre og bedre

Må også si at jeg skal til legen i neste uke, og vil be henne om resept på armour, slik at hun er med på "laget". Håper derfor å ha positive resultater å vise til...
    Har måttet finne ut det meste om sykdommen min sjøl.
    Forsøker å finne formen etter kreftbehandling, og det går da framover om enn litt kronglete av og til.

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard

Ikke enkelt å utrede den derre anitab, men ett er sikkert - det går bedre med et stoffskifte som virker.
    Du får ta tia til hjelp, og lykke til med å få legen din med på laget da.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Apr 2007
    Sted
    England
    Meldinger
    226

Standard

Ja, det bli likar når det bli ber, som min mor pleide å si.

Nå har jeg gått ned til 1 1/2 G og 50 mcg Lev. Uroen er borte, men har litt svimmelhet. Lurer på om jeg kan ha reagert på Cosylan hostesaft? Overdosesymptomene kom samtidig som jeg har tatt cosylan pga slitsom hoste. Tok samtidig m kveldsdosen Armour. Noen som vet noe om den kombinasjonen?

Og så er jeg i tvil om jeg heller burde redusert på levaxindosen enn på armour? Symptomene kom ikke før etter en mnd..

Kan man bli ekstra trøtt når man er overdosert? Jeg trodde det ga søvnproblemer..
    Har måttet finne ut det meste om sykdommen min sjøl.
    Forsøker å finne formen etter kreftbehandling, og det går da framover om enn litt kronglete av og til.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn