Viser søkeresultater 1 til 10 av 76
Threaded View
-
17-11-07, 02:01 #32
Shanita!
Du er søt altså
Ja, jeg må ikke gi opp, men jeg må bare tenke i litt langt perspektiv, for jeg orker så lite av ganga. Og om jeg er engstelig for å be om henvendelse til revmatolog nå, så kan jeg jo vente ei stund. Kanskje sette det som mål for 2008 - å bli utredet hos revmatolog.
Ja, jeg må få tak i han gastrologen eller hva han var for en fyr - det er jo rette stedet å begynne.
Og i dag fikk jeg faktisk skrevet mail til antatt adresse til den (fæle) endokrinologen, for han må jeg jo også i kontakt med igjen.
Så jeg må bare ikke gi opp, men ta det i det tempoet jeg kan klare.
Det er bare det at legen sa at jeg var ferdig utredet den gang han ble så sur når jeg spurte om ME. Så jeg liker ikke å spørre om ting mer. Men han har vært veldig grei i år, henvist meg i hytt og pine, litt på eget initiativ også.
Ja, jeg tror på deg at mage og leddsmerter kan ha sammenheng. Tror jo på de store sammenhengene jeg ;) Og når musklene blir som verst, så går det hele veien inn i leddene, så jeg har vært i tvil om det er leddene, men det er nok leddfestene på senene da.
Tusen takk for oppbakkinga, det hjelper så jeg ikke gir opp, har jo ikke lyst, vet du....
Jammen snilt når du sliter så mye selv!
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Svar med sitat
Bokmerker