Viser søkeresultater 1 til 10 av 76
Threaded View
-
16-11-07, 21:57 #25
Ã…, Shanita og Bittebitt
Nå får jeg helt angst. Eeenda flere diagnoser å undersøke? Hva skal jeg da gjøre?
Nei, ikke misforstå, er takknemlig for alle tips, men vet ikke om jeg orker å lete og lese...
Ja, jeg har lurt litt på revmatolog i det siste, men jeg vet ikke om jeg tør å spørre legen siden han har henvist meg til så mange spesialister i det siste, og det bare er kommet "diffuse" funn.
Sjøgrens mistenker jeg sterkt (veldig tørre øyne, tørr i munnen, smerter i muskler og ledd?). Og kanskje muskelgikt, men sånn er det ofte når jeg leser om en "ny" sykdom; først ser jeg at så mye stemmer, men så ser jeg at viktige elementer gjør at jeg utelukker denne. Jeg har ikke kommet så langt som til utelukkelse ang muskelgikt enda, så jeg vet rett og slett ikke.
Hm.. jeg vet ikke om leddsmerter følger mageproblemer - bortsett fra nå med lumbago og forstoppelse, jeg tror ikke det, men det er helt sikkert at alle muskelproblemene følger været - det er det ikke det minste tvil om.
Nei, jeg får se om jeg klarer å tyde noe i linkene deres. Snille dere ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Svar med sitat
Bokmerker