Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
12-11-07, 19:15 #6
Bruker
- Medlem siden
- Nov 2007
- Meldinger
- 6
Opprinnelig skrevet av nora
Jeg vet faktisk ikke. Egentlig så pleier jeg å få litt helseangst av å lese på nettet om symptomer og sånt. Så jeg pleier å skyve det fra meg å si at jeg stoler på legen og bare ikke forholde meg til det. Er en psykisk komponent her jeg sliter med. Jeg fikk beskjed om at jeg skulle ta rocaltrol av en lege på rikshospitalet.Det var han som ga meg b12 sprøytene. Nå har jeg helt normal b12 , faktisk litt forhøy men det er nok pga sprøytene. Men blodprosenten er helt fin nå
.
Man blir så vant til å gå å og småhangle. Og jeg må innrømme at jeg ikke liker å gå til legen fordi jeg føler at jeg klager.Så er det også det at jeg har litt helseangst og jeg er redd for å bli alvorlig syk eller død og sånt. Og leger og prøver og alt det bringer fram den følelsen i meg. Men samtidig så begynner jeg nå å bli så sliten og ting går såpass ille at jeg sliter med å mestre studiene noe som rett og slett gjør at jeg må krype til korset å dra til legen for studiene er ekstremt viktige for meg.. Har time hos legen i morra igjen og da skal jeg ta nye prøver. Disse prøvene ble tatt i midten av august. Så det sier litt om hvor lenge det brevet har blitt lagt i glemmeboka fordi jeg ikke orker å forholde meg til det. Fikk beskjed om å bestille ny time i brevet .Jeg er i en utredningsfase enda og går ikke på noen medisiner for lavt stoffskifte. Har hatt mye trøbbel med kalsiumstoffskifte.Verdier som magnesium,kalsium og fosfat som svinger og d-vitamin mangel.

Svar med sitat
Bokmerker