Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
11-11-07, 22:39 #1
Bruker
- Medlem siden
- Nov 2007
- Meldinger
- 6
Ny her og tror jeg har lavt stoffskifte
Hei.
Jeg har slitt med hypocalcemi pga d-vitaminmangel lenge og blir behandlet med rocaltrol. Likevel så er fortsatt calcium grenselav.Jeg er trett og sliten og jeg har trodd det har vært den lave kalsiumen. Men nå lurer jeg på om det kan være lavt stoffskifte. Jeg fikk et brev fra legen hvor det sto at jeg har høy tsh på 10. Men at jeg har normal t4 på 17. Han skriver også at jeg hadde noe lav magnesium på 0,63. Men det eneste som står i brevet er at jeg burde kjøpe meg magnesium og ta i en måned. Nå er jeg litt forvirret. Jeg har også hatt anemi på grunn av b12 mangel men etter at jeg begynte med sprøyter er jeg helt frisk der. Jeg har vært veldig likegyldig i det siste og jeg har ikke klart å få ut fingeren å bestille legetime . Jeg har vel litt frysefølelse som er vanlig med lavt stoffskifte.Men huden kjennes egentlig varm. Så jeg vet ikke.
Hva er egentlig reglene for medisinering? Jeg har lest litt på forumet og det høres jo ut som mange ikke blir bedre av medisin i det hele tatt.Jeg er i en utredningsfase enda og går ikke på noen medisiner for lavt stoffskifte. Har hatt mye trøbbel med kalsiumstoffskifte.Verdier som magnesium,kalsium og fosfat som svinger og d-vitamin mangel.

Svar med sitat
Bokmerker