Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Hybrid View
-
08-11-07, 10:44 #1
Bruker
- Medlem siden
- Nov 2007
- Sted
- Akershus
- Meldinger
- 9
Ny her og litt i sutremodus...
Først: for et flott forum! Her har jeg funnet ut mye om lavt stoffskifte som min snille, men ikke altfor "oppegående" fastlege har kunnet fortelle meg.
Fikk diagnostisert lavt stoffskifte for 3 uker siden og går på 50 mg Levaxin. Ny kontroll om 3 uker. Humøret er på bånn. Fryser, tørr hud overalt, deprimert, dårlig matlyst (og vekta er fremdeles på +10 kg for mye), vondt i ledd, snubler i ord - i det hele tatt...dere vet hva jeg snakker om!
Sliter også på jobb. Har vært 50 % sykemeldt siden august, og har en følelse av at jeg skal "tynes" for det det er verdt. Mulig jeg er unormalt følsom akkurat nå, men klarer ikke å tenke i mer positiv retning. Skjønner at det ikke er lett for arbeidsplassen å forstå noe som ikke er så veldig synlig utad, men åh! så godt det hadde vært med en klem og en smule aksept. I stedet føler jeg at sjefen ser på meg som lat - nesten så man blir paranoid
Da er det jammen godt å ha dette fora og kjenne at man ikke er alene.
Så et spørsmål: jeg har jo bare gått 3 uker på 50 mg levaxin - ville det være dumt av meg å doble til 100 noen dager - bare for å teste litt? Jeg har ikke helt fått klarhet i når jeg evt kan forvente bedring, men 3 uker til med dette her - det frister ikkeFor å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Svar med sitat
Bokmerker