Viser søkeresultater 1 til 9 av 9
Tråd: Psyken ødelegger for meg
Threaded View
-
05-11-07, 22:45 #5
Hei Katinka og velkommen (selv om jeg fant ut av at det er i lita stund siden du meldte deg inn...).
Det er trist å se hvor mye du sliter, men jeg fant da ut i det andre innlegget ditt at du ikke har gått på thyroxin så lenge - det tar tid før det virker i kroppen. Jeg har ikke så god greie på hvor lenge, kan lure litt på det selv, men jeg tror Nora skrev nylig en plass her at det bl.a. tok 6 måneder før nye, full-fungerende celler ble bygget opp. Og det er uansett viktig å ha stor tålmodighet med denne sykdommen. Du er i alle fall nå på rett vei, både med å få begynt på thyroxin, og med å ha funnet fram til forumet her.
Så så jeg du skrev i det første innlegget ditt:
Vet du, liker du å danse? Jeg vet at det er mange Linedance-grupper i ditt nærområde, og det gir både moro, masse trim og sosialt samvær. Men ettersom du har mann, vil han kanskje være med? Ja, du kan bare ta ham med på Linedance, men dere ha da i alle fall mange flere valgmuligheter, f.eks. Swing. Og en annen fordel med dans, hvis du fryser mye pga den lave kroppstemperaturen: Du får varmen mens du holder på i alle fall.Kroppen min har ikke lyst til å vise seg offentlig slik den er, og alt er tungt, men etterhvert skal jeg prøve å finne på noe den liker å gjøre.
(PS - Jeg har selv vært oppe i 110 kg, så jeg vet hva det vil si med en stor og tung kropp, den er bittelitt lettere nå: 90-95 kg, svinger... Og jeg holder på å bli utredet for Cøliaki, evt annet pga mange mageproblemer - det følger visst ofte med stoffskiftet...)
God bedring!"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Svar med sitat
Bokmerker