Beklager å komme med flere beklagelser....

I går kveld begynte urin-containeren å bli temmelig full. Så jeg måtte la være i tisse i den noen ganger, for å få med noe natt-urin/morgen-urin. Måtte på do i natt. Tisset en hel liter - var bare plass til halvparten i beholderen (brukte litermål som jeg så heiv over på beholderen).

Hvordan kan det bli noe greie på dette???

Skrev på at jeg hadde målt urin fra 11 - ca 23, pga opphold på kvelden og halvparten av en natt-urin.

Når jeg så kom på sykehuset etter å ha kjørt mange mil, så måtte de ringe og styre for å finne ut av om dette holdt. Etter ei stund sa jeg at jeg måtte gå for jeg skulle rekke en avtale med CT av bihulene.

Så fant de ut av at jeg måtte måle på nytt, og fikk med to beholdere! De beklaget så mye at jeg ikke hadde fått dette med i første omgang, men det hjelper ikke meg, for nå orker jeg ikke mer.

Klarer ikke all den kjøringa... Blir utslått i opptil flere dager etterpå. Orker ikke å sikte meg inn på beholdere eller litermål om morgenen eller natta, når jeg såvidt klarer å komme meg på do fra før av. Og når det blir kaldt, blir alt dette verre - var veldig ille i dag, og nå blir det ikke varmere...

Og de hadde også glemt å sende med meg veiledning for hvordan jeg skulle ta urin-prøven sist. Det viser seg at den må stå i kjøleskap, skal jeg da i tillegg rote rundt i flere etasjer i huset for å finne kjøleskapet - om natta - i stummende mørke, for så å karre meg ned to etasjer for å finne doen? Når jeg som sagt nesten ikke klarer å komme meg opp av senga og ned på do om natta og morgenen slik som det er?

Dette var en effektiv måte å bli kvitt pasienter på!

Kom nesten for sent til CT. Forsøkte å skyndte meg når jeg kom ut av sykehuset, men da begynte jeg å skjelve, så jeg var helt nødt til å sette ned tempoet. Men så hadde jeg ikke tid til å parkere der jeg hadde planlagt, men måtte inn og rote midt i byen etter nærmere parkeringsplass. Var så forvirret, visste ikke om jeg parkerte lovlig, og når jeg kom tilbake, så jeg at parkeringslappen hadde snudd seg, nok når jeg lukket døra. Et under jeg ikke fikk bot...

Nei, dette orker jeg ikke mer av. Kan ikke håndtere stress mer i det hele tatt. Så hva gjør jeg nå?

(Jeg sa til de at jeg ikke orket dette en gang til, forklarte hvordan musklene mine er, og spurte etter kortisol-måling i spytt, men neida. Enda ei som overhørte det, nevte - og viste - noe ang dette til den sykepleieren jeg snakket med. Jeg fikk med meg at prøvene måtte til Aker i alle fall, urin-prøven også.)