Heia Bellissimo

Oppmuntrende og oppmuntrende....

Hm... kanskje fortsette med å gå tur som du gjør? Forsøke å gå litt lengre/oftere/mer krevende landskap - har du anledning til å gå på heia? Se om du evt kan få deg en turkamerat.

Har du forsøkt ovenstående program, 3Step som jeg skrev om? (Jeg har jo selv ingen erfaring med dette, så jeg vet ikke om det virker.)

Hva med en vibrasjonsmaskin? De sier det er mye mer effektivt enn trening, men det er vel muskelmessig, vet ikke om de påvirker fettforbrenning. Men uansett så gir jo muskelbygging fettforbrenning...
http://www.powermaxx.no/maxxshop/home.asp?p=0&pid=10

Så er det de omdiskuterte pulverkurene. Gikk selv på Herbalife, fikk mer energi, men det gjorde ikke det store på vekta. Noen sier dog de ikke kan bruke dette pga soya - soya skal visst ikke være bra for stoffskiftesyke. Jeg merket ingenting, fikk som sagt mer energi. Om det er soya i f.eks. Cambridge-kuren eller Nutrilett, vet jeg ikke.

Ellers - trim det du kan klare. Spis så forsiktig som du kan klare. Alt små ting du klarer å gjennomføre, bidrar i riktig retning, evt setter bremser på utviklinga - inntil det kanskje kommer en løsning.

Hva med svømming i svømmehall?

Og kanskje Pilates for magen? Øvelser du kan gjøre hjemme, som ikke er vonde for ryggen?