Viser søkeresultater 1 til 5 av 5
Tråd: Vektnedgang?
-
28-10-07, 19:21 #1
Vektnedgang?
Hei.
Har lest en del gamle innlegg ang. forbrenning og vekt som står stille når man er hypo.
Jeg lurer på om noen av dere her inne faktisk har greid å gå ned i vekt/ fått økt forbrenningen?
Om dere har, hva gjorde dere? :idea:
Jeg har hatt diagnoen hypo i ett år nå og vekta vil slett ikke ned uansett hva jeg gjør... JEG VIL HA IGJEN FORBRENNINGA JEG HADDE FØR JEG BLE SYK!!!
-
28-10-07, 19:38 #2
Jeg for min del gikk ned 12kg da jeg bytta fra Levaxin til Armour.
Det var fordi Levaxin virka spesiellt dårlig på meg.
Armour er ikke noe slankprodukt, men hvis det retter stoffskiftet bedre enn Levaxin har det mange andre fordeler også.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
29-10-07, 05:49 #3
Det ser ut som at mange har klart å gå ned ved hjelp av lavkarbo. Det står en del om det inne på "kosthold"
-
29-10-07, 09:06 #4
Jeg begynte med lavkarbo i slutten av juni og er gått ned ca 4-5 kilo. Det går sakte, men er stor fornøyd! Er også mye bedre i magen.
-
29-10-07, 11:30 #5
Hør, hør :-)
Opprinnelig skrevet av hanne
Jeg har kuttet ut alt med gluten, gjær etc og har også gått ned en del kiloer. Gikk vel ned ca 5 kilo på en måned. Har ikke veid meg i det siste, men det har nok gått ned litt til.
Ã…rsaken til at jeg har kuttet ut gluten etc er matvare intoleranse. Og det virker ikke bare godt på magen og resten av kroppen, men også på vekta :-)
Svar med sitat
Bokmerker