Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
28-10-07, 01:16 #8
Ja, det håper jeg da inderlig ;)
Opprinnelig skrevet av Shanita
Ang tretthet og fylle opp dunken - nettopp det jeg lurer på når jeg skal fylle, har jo ikke peiling på om jeg bør finne perioder når jeg er høy eller lav, eller dvs mistenker det. Skulle jeg vært på jakt etter lav, så skulle jeg tatt nå på fredag eller lørdag - har vært helt tom etter disse legebesøkene.... Men jeg kan ikke orke mer, jeg blir ikke klokere likevel, ikke her og nu, så jeg samler urin fra mandag til tirsdag, vil bli ferdig med det.
Ja, vi har mye til felles på mange punkter, og på andre kanskje helt stikk motsatte ting - men vi har uansett plager utrolig mange plasser. Og jeg tror jo det er disse forbaskede hormonene som ikke kommer til og får gjort jobben sin - eller autoimmunitet som har ødelagt så mye vev. Men nå orker jeg snart ikke tenke mer - er tom
Tily
Det var veldig fornuftig det du sa, men jeg tror den endo'en gir blaffen i noe slikt. Men jeg får forsøke å huske å ta med meg Trisekvens-brettet mitt for å finne ut av siste mens.
Takk, takk...."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Svar med sitat
Bokmerker