Viser søkeresultater 1 til 10 av 76
Threaded View
-
27-10-07, 11:06 #11
Heia Lilje
Tusen, hjertelig takk for opplysningene. Ja, får se hva de velger å lete etter på blodprøven. Har hatt så mange ulike erfaringer med leger/spesialister i det siste at jeg tør ikke spørre i forkant. Men han var veldig hyggelig den mage-tarm-spesialisten, så om de ikke klarer å finne ut av dette selv ;), så kan jeg jo kanskje spørre ham om de har sjekket for de tingene du nevner.
Neida, sikkert ikke det verste å ha Cøliaki, det verste er vel å ikke vite hva som er galt med en. Men siden jeg er så fryktelig sliten og nesten aldri orker å lage mat fra bunnen av, så kan det vel kanskje bli et problem med å ikke få i seg gluten? Vel, jeg får ta en dag av gangen når endelig diagnose foreligger og se hvor jeg ender. Kanskje jeg får mer energi hvis jeg klarer å få i meg mindre av det jeg ikke burde ha...?
Du - forresten, er det tynntarmen de kommer til via gastroskopien? Fordi jeg tror det var tynntarmen legen nevnte, at de hadde funnet en betennelsestilstand i. Og jeg mener å huske at det var fra magesekk og videre til tynntarm de hadde problemer med å komme ned - og jeg brakk meg så fryktelig når de holdt på.
Veldig velkommen hit, forresten. Kjempekoselig ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Svar med sitat
Bokmerker