Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Hybrid View
-
26-10-07, 17:24 #1
Hej Gitte
...jeg har skrevet inde i præcentation-forummet om hvem jeg er, og hvordan jeg opdagede min sygdom....håber du vil læser derinde
Ang. dosis, så får jeg 50 mg om dagen, og har som sagt gjordt det i ca 5-6 uger. Af symptomer, syntes jeg efter at have opdaget sygdomme, at alle symptomerne passer lige på mig..alle sammen....men mest er jo nok min angst jeg har slåes med i mange år og min depression. Men også min meget uregelmæssige menstruation har fået mine tanker på stofskifte. Men ellers så døjer jeg med hård mave, tørt hud,hår og negle, kløende hud, ledsmerter(knæ), hukommelsesbesvær og koncentrationsbesvær....
På mine dårlige dage, har jeg bare lyst til kun at være mig selv og min familie...en rigtig dep.symptom...men jeg gider ikke snakke med nogle ansigt til ansigt og heller ikke telefon, har svært ved at smile, og føler en klump i halsen, og lyst til at græde, men kan bare ikke, og kan bare ikke overskue noget.
Får jo anti-dep medicin, som jeg håber jeg kan komme ud af, hvis disse symptomber skal vise at det er lavt stofskifte...som jeg jo virkelig håber..kan bedre acceptere en fysisk sygdom istedet for en psykisk.
Håber bare snart der kommer en rigtig god virkning, så jeg endelig kan overskue mine dag og liv igen...
Vil da også gerne høre en masse om dig...kan du nikke genkende til noget af det jeg skriver....det er jo rart at høre om andre der måske har det på lignende måde.
hilsen
lykke-
Lignende tråder
-
Hashimoto's siden 2003
Av Sharon i forumet Lavt stoffskifte av BorrelioseSvar: 152Siste melding: 25-07-15, 07:28 -
Er du en føjelig, loyal patient, eller tør du være din læge "utro"?
Av Anisa i forumet Hos legenSvar: 6Siste melding: 13-07-11, 20:49 -
Flere omganger med høyt stofskifte i årevis
Av RKN i forumet Høyt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 11-10-08, 12:07 -
blodprøvesvar og lidt spørgsmål
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 5Siste melding: 29-05-07, 18:01 -
Fuld af spørgsmål!
Av gitteh i forumet Lavt stoffskifteSvar: 7Siste melding: 16-03-07, 21:37

Svar med sitat
Bokmerker