Viser søkeresultater 1 til 10 av 94
Threaded View
-
25-10-07, 16:20 #12
Ja, man har krav på second opinion i alt. Det gjelder spesialister også. Hun pasientombudet hva-het -hun igjen, hun opprinnelig fra Danmark og som er advokat, sa det. Du kan jo ringe til et pasientombudkontor, det er jurister der.
Jeg synes du har lagt fram din sak detaljert og nøye og bra.
Synd at de avfeier deg med at du er innenfor normalen, spesielt når du har så mange autoimmune sykdommer.
Og psykiateren var du veldig uheldig med, for psykiatrien tester alle pasienter for sykdommer som kan virke på psyken, slik som stoffskiftet, ihvertfall her hvor jeg er. Kjenner noen som har jobbbet i psykiatrien i nærheten, og har vært i praksis på dementavdeling. Du har vært veldig uheldig med psykiater. De må nok lære mer.
Lurer på om du heller kan komme til en som er flink med multiple autoimmune sykdommer. Mulig det er et eget spesialfelt. Bare tenker høyt, jeg.
Leste på det tyske forumet at det var en paseint som kom til en kvinnelig endokrinolog som drev med sånt, og hun jobbet med å få ned anti-TPO hos denne pasienten. Har ikke hørt om noe lignende på internett før eller siden, annet enn selvfølgelig Hertoghe, både Thierry og Therese, og selvfølgelig Balderklinikken.
Men det må da være noen i det norske offentlige helsevesenet som interesserer seg for multiple autoimmune sykdommer samtidig hos samme pasient.....
Når jeg tenker meg om, kan det godt være at en reumatolog driver med sånt også.

Svar med sitat
Bokmerker