Heia Kine

Tja....

Revmatologen fikk jo endelig startet Levaxin-behandling av meg, og jeg har jo bare blitt verre og verre av "fibromyalgien" - men det hadde jeg vel blitt uansett, ble ikke plutselig verre, så jeg tror ikke det skyldes Levaxinen, men den hjelper heller ikke.

Ellers blir jeg jo ikke behandlet for noe, bare symptom-demping - bortsett fra østrogen pga angrepne eggestokk. Og det hjelper jo på en fryktelig plage der i alle fall.

Men ellers har vel han selv oversikt over diagnosene? De har vel legen sendt til ham?

(Når jeg tok colonoskopi måtte legen plutselig ringe sentralsykehuset for å ta rede på antall thrombocytter, ja, det var vel før han begynte på biopsiene. Så informasjon om ITP'en får de i alle fall.)

Men jeg må nok få liret av meg mistanke om både ME og hormonresistens ja, i alle fall hvis det ser ut til å ikke skulle bli gjenbesøk.

Takk for innspill ;)

PS Kanskje jeg skal spørre hvorfor jeg har de verste plagene mine:
- Forferdelige hodepiner av ulik karakter
- De grusomme muskelsmertene og krampene
- Den lammende utmattelsen
- Frysing og varmeintoleranse, fra lite barn
- Veldige søvnproblemer
- Så er det jo mage og bihuler m.m., men disse to tingene holder jeg jo på å utrede hos andre spesialister...
Så kan han kanskje selv få lov til å stille diagnose: kronisk utmattelsessyndrom og/eller at thyreoideahormonene ikke kan gjøre særlig nytte for meg.