Viser søkeresultater 1 til 10 av 94
Threaded View
-
17-10-07, 00:25 #11
Ja, eller si til legen at han ikke er endo?
Kanskje han ikke er ferdigutdannet?
Ikke vet jeg hva dude'en er, men jeg finner vel ut av det ;)
Det viktigste er at mannen er åpen og hører etter hva jeg sier og ikke har noen forutinntatte ideer. Nevner han antidepressiva, så tror jeg at jeg flyr rett i fletta på ham. Godt jeg da har nevrologen som innrømmet at det er vanlig for folk med restless legs å reagere negativt på antidepressiva - om han bare har fått det med i notatene sine. Og om "legen" nå har fått greie på dette. Uansett, så kommer jeg til å påpeke det, men det blir idiotisk hvis vi skal kaste bort tid på det.
Så tror jeg at jeg skal gjøre som Shanita var inne på, fortelle litt forsiktig om hvordan jeg har det - han spør vel kanskje om det? Så får jeg se litt hva som skjer. Prøve å fiske etter om jeg skal tilbake eller ikke, har han ikke tenkt at jeg skal tilbake, så får han alt sammen - ingen vits i spare på kruttet da (binyrer, ME, thyroideahormonresistens, myxødem... alle "tvilstilfellene"). Forsinket søvnfasesyndrom har jo også nevrolog sagt at jeg har. Lurer på om de har klart å få det ned i papirene, for da kan jeg spørre hva han mener om hvorfor jeg har det - og har hatt siden jeg var liten. Om jeg tør å nevne angst, mareritt, katastrofe-følelse m.m. uka før mens, vet jeg ikke, da blir det vel antidepressiva - og at det hjelper med kremer.... Men har han ikke tenkt at jeg skal tilbake, så har jeg jo ingenting å tape.
Er det blodprøvesvar det vil avhenge av om jeg skal tilbake eller ikke? I så fall vet jo ingen om jeg skal det, ikke engang han."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Svar med sitat
Bokmerker