Viser søkeresultater 1 til 10 av 94
Threaded View
-
16-10-07, 21:06 #11
Hei,
Skjedde akkurat det samme med meg når jeg skulle til min første endikrinolog time. Jeg hadde da ringt og gitt beskjed om at jeg kunne komme på kort varsel dersom det skulle dukke opp en avbestilling. Fikk bare 1 dag på meg.
Bestemte meg derfor for å la legen styre alt på vårt første møte. Hun jeg var hos var rimelig arrogant og kom med spydigheter som "ingen går sykemeldt så lenge på grunn av noen kviser som klør" osv...
Hvertfall, så tok hun jo en god del prøver og ville ha meg tilbake etter 2 måneder. Dermed fikk jeg tid til å tenke etter at jeg hadde vært til første time. Funket veldig bra i mitt tilfelle. Hadde med meg bilder av hvordan jeg så ut i fjor på samme tid, i tillegg til at jeg viste henne bilder som jeg hadde tatt bare noen dager før. Ansiktet mitt lyver nemlig ikke og bildene gjorde intrykk på henne helt klart.
Jeg var også veldig "liten" når jeg ba om å bli testet for de tingene jeg trodde kunne være mitt problem og prøvde så godt jeg kunne å være "pasienten". Jeg reiste hvertfall hjem etter den andre timen glad og fornøyd da hun sa at det var greit å ta de prøvene som skulle til...Symptomer på lavt stoffskifte lenge, men har ikke hatt en diagnose før nå.
Diagnoser: Juni 06: Chron's eller UC, Juni 06: PCOS, Jan 07: Lavt stoffskifte

Svar med sitat
Bokmerker