Viser søkeresultater 1 til 10 av 94
Threaded View
-
16-10-07, 20:01 #11
Ja, allerede på mandag, så liten tid til forberedelser.
Danmark mer liberalt enn Norge? Hm.. gammel myte? Kanskje før? Vi har jo flere danske her på forumet som forteller om alt annet enn liberale leger og endokrinolger i DK. De har jo ikke engang Liothyronin. Så jeg vet jammen meg ikke jeg.... Har jo også bodd i DK. Kan vel ikke si at jeg var imponert over legene der den gangen, selv om jeg var ung. Jeg synes å huske at de var mye mer arrogante - eller det var kanskje sykepleierne det? Hadde en forferdelig opplevelse med en fødsel i DK i alle fall.
Men jeg stusser over brevene....
Det første jeg fikk, så står det "Vedrørende henvisning til Endokrinologisk seksjon...." ... "forventet ventetid 8 måneder...."
Så kommer dette neste brevet. "Svar på henvisning til poliklinikken Medisinsk poliklinikk..." "Vi ser at vi likevel kan tilby deg time...." "time hos lege ..... ..... "
Lege? Medisinsk poliklinikk? Hvor ble det av endokrinologisk avdeling? Er det det samme det da?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Svar med sitat
Bokmerker