Viser søkeresultater 1 til 10 av 38
Hybrid View
-
16-10-07, 17:01 #1
Kan være alt mulig, vanskelig å si.
Har du blitt testet for matvareintoleranser, og hva slags leger har du vært hos? og hva nøyaktig har du blitt testet for?
Ddu fikk en MR for bihulene, vel? Eller var den av hele hodet?
Såvidt jeg husker, begynte du på levaxin en gang for et par år siden, og hadde det greit på 100µg, og en eller anne dust (unnskyld uttrykket) sa til deg at han pleide å ta en halv tablett ekstra, og du prøvde og ble dårlig, og etter det har du vært dårlig og prøvd alle doser....
Har du amalgam i tennene? Har du hatt kyssesyken og bitt dårlig etterpå? Borreliose?
Hvilke leger har du vært hos, fastlegen og Oftebro?
(må ha litt helhet og bakgrunn her for å kunne si noe)
Jeg selv ble bedre i hodet etter at jeg bærte alt med parfymeom hadde sneket seg inn i huset, ut i garasjen.....og det ble enda bedre etter en stund på glutenfri og kanskje jeg har noen gjør-elelr muggproblemer men jeg tok noen homeopatisk mot sånt og ble bedre også.
Og hvis man har candida så lager den store mangder oxalsyre av sukker og melkesukker. Det å kutte ut alt sukker og melk og matvarer med mye oxalsyre kan kurere fibromyalgi ifølge flere på internett. den ene er Karen Tripp som har en hjemmesiden om candida og sier at fibromyalgi kommer av candida og hun har en diett for det, de andre er noen på et annet forum som har kuttet ut oxalater i tillegg (og poteter er noen verstinger) og smertene forsvant også.
Kan være altmulig.
Gi oss litt info.
Nytter ikke å hive i seg liothyronin hvis problemet er i tarmen eller kosten.
Lignende tråder
-
Sarotex tabletter
Av nuttisen i forumet DepresjonSvar: 31Siste melding: 28-11-07, 09:04 -
Hvordan dele tabletter ?
Av FemIce i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 11Siste melding: 10-08-07, 07:48 -
Beinverk!!! Hva hjelper?
Av RIGG i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 1Siste melding: 27-03-07, 20:33 -
ta tabletter resten av livet?
Av komlå i forumet Lavt stoffskifteSvar: 8Siste melding: 05-02-07, 18:14 -
Proteintilskudd hjelper det?
Av gutt_81 i forumet AminosyrerSvar: 4Siste melding: 17-01-07, 15:02

Svar med sitat
Bokmerker