Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Threaded View
-
11-10-07, 09:44 #5
Hei!
Skjønne godt at du grue deg både nav og ny lege. Jeg hadde og mange forskjellige vikarer for fastlegen og for 1 år siden fikk legen som æ har idag. Jeg var og kjempe lei av å bynne på nytt. Det æ gjorde var at æ skrev min sykdomshistorie kronologisk, og så alt om hvordan æ hadde det da. Legen var veldig glad for skriveriene mine og vil at æ ska fortsette med det.
Æ har først 1 år sykemeldt, 1 år rehabilitering , 4 år med yrkesrettet attføring og nu har snart gått 1 år rehabilitering. Vet at man kan gå 1 år med rehabilitering men hvis ting sier det, feks at behandling er ikke ferdig så kan man få forlengt det.
Men er du under rehabilitering eller sykemeldt?
Æ hadde og ett møte med ny legen, trygdekontor og aetat i fjor. Æ var egentlig ganske sikker at æ skulle søke uføre men ble foreslått rehab. Ble forresten veldig godt tatt vare på under møtet, hadde gruet meg, men det gjorde kanskje å at æ nesten ledet møtet. Hun fra trygdekontor sa tom at æ skulle bare ta vare på meg selv under rehabilitering.
Men, det hadde vært godt å hatt noen med, men æ hadde dessverre ingen.
Likevel, tenk og skriv ned hvordan du har og fortell det i møte. De ska fortelle hvilke muligheter og rettigheter du har. Poenget med møtet er at dere ska i felleskap komme frem til resultat som gagne deg best.
Lykke til!

Svar med sitat
Bokmerker