Minnie - si ifra om det virker!

Shanita - hvis ikke kosthold og medisiner hjelper, så må du jo ha andre ting? Hva er Benefiber? Er det for å få gang i magen? Ja, jeg kan være hard i magen med diare "ovenpå" det igjen. Kan kjenne det på romlinga og "bevisene" kommer jo etterhvert. Har vært spesielt ille den siste måneden (pga overgang fra Levaxin - Armour eller et magevirus? - bakterieprøve var negativ).

Fant om dårlig lukkemekanisme, en enkel forklaring:

Lukkemekanismen
Mellom spiserøret og magesekken er det en lukkemekanisme, som kan bli for slapp. Lukkemekanismen skal holde magesekkens innhold på plass i magesekken, men jo eldre man blir, desto mere slapp blir mekanismen. Lukkemekanismen skal motstå et stort trykk fra magesekkens innhold. Hvis man bøyer seg fremover eller belaster sine magemuskler på annen måte, stiger trykket, og man kan risikere, at innholdet fra magesekken løper opp i spiserøret sammen med magesyren.
http://www.halsbrann.com/501756/501772/

Jeg tror ikke jeg har blitt verre jo eldre jeg har blitt, jeg har hatt det så lenge jeg kan huske. Forskrekkelig mye, forferdelig vondt om natta, for å ikke snakke om under graviditeter. Mye bedre når jeg gikk på Herbalife i flere perioder.