Viser søkeresultater 1 til 10 av 44
Threaded View
-
07-10-07, 11:21 #32
Shanita
Skal du tilbake til endokrinologen? Da kan du jo spørre om du er testet for autoimmun gonadesvikt (sånn som jeg har), for det tror jeg ikke er på "standard"-prøver. Men hvis FSH og LH er normale, så har du kanskje ikke det. Ja, noen får uregelmessig mens pga lavt stoffskifte, så der er jo en sammenheng "bare" der. Men det er jo klart at det ikke er normalt at du skal væske fra brystene, så bare det i seg selv viser at NOE ubalanse er der i alle fall. Utflod kan jeg ikke uttale meg om, vet ikke hvor mye som er normalt og ikke normalt. Men tørre slimhinner er vel forenelig med Sjøgrens, har jeg lest (lurer litt på om jeg også kan ha det, men vet jo ikke...)
Kjære Shanita - jeg er også umulig! Så er vi i alle fall to ;)
Nei, det er ikke moro å ha så mange "rare" symptomer, spesielt når de ikke finner ting, for jeg føler jo ikke at de tror meg. Ja, det er jo litt mer enn "føler", for jeg har jo fått mange slags rare uttalelser i årenes løp. Jeg begynner å bli lei. Noen ganger av meg selv (nei, det er vel mesteparten av tiden), og noen ganger av helsevesenet. Lurer noen ganger på å klage, men vet ikke hvor jeg skal begynne, og jeg har nok ikke krefter til det.
Reven
Ja, det høres jo ut som slitne binyrer. Fikk du vite om prøvesvarene dine slo galt ut? Men det er i alle fall riktig som du har gjort, t.o.m. om det skulle vise seg å være ME - forsøke å trimme igjen etter ei stund, for å se om en tåler det. Og trene på den måten som man etterhvert erfarer at man kan klare."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Svar med sitat
Bokmerker