Jeg har tatt masse blodprøver hos endikrinolog. Hun holder på å utrede meg for cushings for øyeblikket, og skal tilbake til henne den 22 oktober.
Hun bestilte så mange prøver at det ble 19 glass tilsammen! (Var ikke noe morsomt siden jeg er umulig å finne en åre på.) Hvertfall så ble alle kjønnshormoner målt og det eneste som kom tilbake forhøyet var fritt testesteron. Derfor har hun vært så hyggelig å gi meg diagnose PCOS. Har ingen cyster av noe slag, og hadde null problemer med å bli gravid.

Så til menstrasjonen min. Den har forandret seg. Det vil si at den er presis hver måned, men det var en periode da den nesten krympet bort til ingenting. Den varte 1 hel dag. Dette har bedret seg noe i forbindelse med at jeg begynte på levaxin. Når det er sagt så må jeg også nevne at jeg har mistet all utflod. Jeg merker kun litt klar utflod midt mellom menstrasjonenen mine. Varer et par dager før det fordufter helt til neste gang. Var blant annet dette som gjorde at jeg ble testet for sjøgrens. Symptomene mine har ingen sammenheng med mens utenom det jeg nettopp forklarte...

Der er også tatt prøver for å se om jeg er i tidlig overgangsalder, men det er jeg ikke. Jeg har væske fra brystene, men prolaktin er nomalt. Har faktisk lest at prolaktin kan svinge veldig og at man kan ha normale verdier på grunn av det.

Jeg har så mange symptomer at det er nesten umulig å få noen til å høre uten å bli helt overrumplet. Noe jeg skjønner veldig godt.

Jeg er umulig!