Viser søkeresultater 1 til 10 av 78
Threaded View
-
05-10-07, 21:39 #18
Endo sa først at jeg kunne kutte neo helt men ombestemte seg og fant ut at 1 tablett om dagen var en fin dose, sannheten er at jeg ikke har vært like flink hele tiden til å ta pillene mine (glemsk ja, og ja bruker dosette
) har i snitt tatt 2 piller daglig og passet på at ukedosen ble 14 tabletter og nå skal jeg altså ta 1 tablett daglig og bli frisk i løpet av 6-8 uker
han mente også at jeg måtte være tålmodig med å bli bra fordi dette kunne ta lang tid (2-3 år) men pokker, jeg sitter her med en 6 åring med ADHD , urininkontinens og hypermobile ledd og medisinene viker selvsagt ikke som de skal og han er mere i taket enn på gulvet, så har jeg en 2 åring med alvorlig refluks og den er virkelig alvorlig + at han har hostet javnt i 1.5 år hver jæ..... natt og aldri sovet natten igjennom, og nå viser det seg at han har astma i tillegg. Jeg blir jo steike gal i hodet om jeg skal være så dårlig i 2-3 år til,med 2 syke barn i tillegg . forresten så tror jeg at jeg sliter stygt med depresjon nå, tenker kun på å stikke av fra hele dritten her hjemme eller gjøre noe skikkelig ille for å slippe alt sammen.Men disse tankene kommer vel pga stoffskifte ? har aldri vært så nervøs som dette, spist alle finger neglene mine ( godt jeg er overvektig og ikke rekker ned til tærne, sorry)
Tusen takk Finn og dere andre for god info, tror jeg skal kassere han endo`n min og finne en som virkelig kan dette her ,og på mandag får jeg tatt ny Tras og Tpo prøver hos fastlegen. han hører ihvertfall på meg og tar de prøvene jeg ber om,men som han selv sier : dette har jeg lite greie på, så dette må endo`n din fikse
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte eller ikke?
Av Hella i forumet Normalverdiene?Svar: 5Siste melding: 19-04-11, 10:04 -
TRAS, lavt eller høyt stoffskifte???
Av Unn i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)Svar: 6Siste melding: 29-05-07, 18:08 -
TRAS, lavt eller høyt stoffskifte???
Av Unn i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 6Siste melding: 29-05-07, 18:08 -
høyt eller lavt stoffskifte dere som har peilin på dette
Av lene84 i forumet Lavt stoffskifteSvar: 3Siste melding: 05-05-07, 08:56 -
Høyt eller lavt stoffskifte?? Hva skjer?
Av Stratos i forumet Stoffskifte vekslende mellom høyt og lavtSvar: 4Siste melding: 14-01-07, 22:34

Svar med sitat
Bokmerker