Viser søkeresultater 1 til 10 av 44
Threaded View
-
04-10-07, 17:24 #6
Jeg er veldig plaget av slikt. Og jeg husker at de veste tilfellene skjedde på tur - evt bytur.
Bytur er nok det verste, så handletur er helt utelukket her - må jo handle mat av og til, men da orker jeg ikke mer den dagen. Og må manne meg opp i flere dager før jeg orker...
Men jeg nekter å legge meg, for jeg har allerede et veldig alvorlig forsinket søvnfasesyndrom, så jeg havner i koma i stolen - flere timer hver dag. Noen ganger verre, noen ganger litt bedre. Altså en gang i mellom kan jeg unngå det, men en gang i mellom kommer jeg slett ikke ut av stolen (evt senga på det aller verste).
Men de begynte vel faktisk hjemme i stua. Prøvde i flere timer å reise meg for å rydde litt eller et eller annet. Men kroppen ville ikke lystre. Fikk vel diagnosen depresjon etter å ha fortalt om dette. Siden tenkte jeg selv apati når jeg leste om lavt stoffskifte. Siden har jeg funnet ut av at jeg har dette like mye om jeg er deprimert eller ikke. Kroppen lystrer rett og slett ikke.
Jeg tror jeg har fått ME, evt pga for langvarig kronisk sykdom og for store påkjenninger under dette. Kroppen kan jo bare ta så mye, så ikke mer..."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Svar med sitat
Bokmerker