Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
Hybrid View
-
30-09-07, 23:59 #1
Helleu
Baremei
Jeg holder meg på doser over tid, men når jeg introduserer en økning, så protesterer kroppen noe så veldig. Derfor introduserer jeg, så går jeg litt tilbake, så går jeg på igjen. Den eneste måten jeg får kroppen med på dette her, som jeg har funnet ut av. Denne gang var det faktisk så enkelt som å tenke 1 Grain Armour 1 dag og 2 Grain Armour neste dag = 1 1/2 Grain i gjennomsnitt pr dag over to dager. Og grunnen er jo selvsagt at siden jeg ikke fikk sove på de 2 Grainene, så skulle jeg da ikke til å overbelaste systemet ytterligere den dagen jeg skulle til tannlegen - ille nok å måtte kjøre milevis fram og tilbake uten søvn. Så gire meg så jeg blir skikkelig dårlig på enda mer Armour - altså 2 Grain også denne dagen. Og enda mindre sjanse for å sove neste natt også. Ja, du har rett - jeg har en plan, men det er ikke lett å finne ut av det når denne elendige kroppen protesterer på det meste. Ellers har jeg stått på 1 1/2 Grain daglig siden jeg sist fortalte om dosering. Så det jeg forteller her i første innlegg, er mitt forsøk på å komme meg videre til 2 Grain. Det er denne måten jeg har klart å komme så langt på, ellers måtte jeg bare kuttet det ut igjen helt fra starten pga alle bivirkningene/reaksjonene. Sånn er det med den saken! ;)
Nora
Jeg er nå rimelig sikker på at jeg ikke reagerer på amalgam, for når han delte (boret, klorte, skrapte) den tanna med betennelse på rota, så hadde han jo ikke duken der, og den var jo full av amalgam - helt opp i røttene. Jeg ble jo faktisk varm og rimelig pigg etterpå og neste dag. Det er jeg glad for, for jeg har ikke penger til å skifte ut resten av amalgamet - første prioritet må være å få tak i ny tann
Ja, Anne Ma
Jeg vil jo nå veldig gjerne tro at det er Armouren som virker. Og aller helst at ting begynner å gå rett vei fordi jeg trakk den tanna - ellers har jeg jo gjort det til ingen nytte. Har også tenkt at den kanskje har gjort slik at Armouren ikke virker fordi den gjør meg så syk (betennelsen på rota, altså).
Ikke lett å være ufaglært ekspert på egen sykdom nei. Nå begynner vi t.o.m. å fjerne "legemsdeler" ;)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Svar med sitat
Bokmerker