Viser søkeresultater 1 til 4 av 4
Tråd: Oi da....
Threaded View
-
30-09-07, 19:16 #1
Bruker
- Medlem siden
- Sep 2007
- Sted
- Nordland
- Meldinger
- 2
Oi da....
Etter å ha lest litt hær inne skjønner jeg at sykdommen er mer komplisert enn jeg trodde....
Forresten så er jeg ny hær inne, jente på 26 år som bor i Nordland en plass
Min historie kort og godt: sommeren for 2 år siden fikk jeg påvist for HØYT stoffskifte, veeeldig høyt, hadde hjertebank, skjelvinger, raste ned i vekt, struma (ikke synlig heldigvis
)
Så blei jeg gravid senere den høsten, og under graviditeten så dalte stoffskiftet og blei altfor lavt...
Legen trodde at det ville bli høyere igjenn en stund etter at jeg hadde født, men det blei det ikke.
Nå er det 14 måndter siden pia kom til verden og jeg går på levaxin.
Jeg har ikke tatt blodprøver siden før sommerern.
Jeg har nemmlig sett veldig lett på denne sykdommen, men skjønner nå at mange av di tingene jeg har følt faktisk er symtomer, pluss at æ ikke har gått ned i vekt til tross for evindelige slanke kurer, men nå starter jeg ketolysekuren (slankekur)
Jeg føler at legen min har LITE kunnskap om dette, så om det er noe spesielt jeg bør be han sjekke så håper jeg dere kan si ifra om dette.
Som dere ser av innlegget mitt så har også jeg utrolig lite peiling på dette.For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Svar med sitat
Bokmerker