Viser søkeresultater 21 til 30 av 90
-
30-09-07, 13:03 #21
Det tror jeg du har rett på. Ekstra tid osv. Ganske sikker på det!
Kjenner godt igjen det du skriver. Jeg sover fra 12-14-16 timer pr døgn enda jeg og har tatt Levaxin i 2 år. Så de tankene kommer jo selvsagt til meg også.
Jeg tror ikke du skal bekymre deg for det med barn osv før du har gått på Levaxinen en laaang stund. En del ting tar tid rett og slett. Jeg hadde merkelig mens og syklus, men nå er den i orden igjen. Først når du nærmer deg tiden hvor du kan få barn skal du tenke på å sjekke anti-stoffer. Ikke at det er så lett å skru av hjernen ;) , men det er verdt et forsøk. Gi kroppen tid rett og slett til å fikse opp i tingene.Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
30-09-07, 13:13 #22
Det er ikke ekstra tid på eksamen jeg trenger. Jeg trenger mindre pensum og mer tid på oppgaver. Og det er ikke mulig å få så langt jeg vet. Det er snakk om forskjellsbehandling da.
Har alltid hatt planen klar med når jeg vil bli gravid første gang og slikt. Er 23 nå... Jeg har ikke god tid dersom jeg ikke vil bekymre meg og slite meg ihjel for å ikke bli frustrert..
Hvorfor kan ingen lege eller noe sted på internett fortelle meg HVORFOR jeg fikk lavt stoffskifte. Det er jo helt uforståelig....
Takk for svar likevel. Tusen takk
-
30-09-07, 13:34 #23
Hvorfor ja, det kan man spørre om - og om igjen.
Har du tatt antistoffprøver ?
De fleste får jo lavt stoffskifte fordi antistoffer tar knekken på kjertelen.
Meeen.......hvorfor får man antistoffer........
Og noen får lavt stoffskifte uten at de har antistoffer .......
såååå....hvorfor........• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
30-09-07, 13:51 #24
Har ikke tatt antistoffprøver nei, burde jeg prøve å få gjort det?
Jeg synes bare det er frustrerende å måtte være syk resten av livet og ikke vite hvorfor....
-
30-09-07, 13:51 #25
er du riktig medisinert nå, og kanksje du trenger noe liothyronin? Pleir å hjelpe fantastisk på hjerneaktiviteten.
Det med graviditet skulle overhodet ikke være noe problem bare du er noenlunde riktig medisinert. Ikke noen diskusjoner om problemer på forumene på engelsk heller bare man har noenlunde riktig dose. Ikke tenk mer på det.
-
30-09-07, 13:53 #26
Nora: takk for svar. Jeg tar bare Levaxin, kanskje jeg skulle prøvd å få resept på liothyronin. Er det som regel vanskelig å få leger til å gi ut det?
Jeg skal prøve å slippe tankene om graviditet. Det er bare at når en begynner å tenke så kommer det en million tanker...
-
30-09-07, 13:59 #27
Her i NOrge skulle det være ganske greit.
Du kan jo printe ut Haugs artikkel om behandling av hypothyreose i legetidsskriftet på nett. Står littegrann der.
Om dosen:
I praksis kan det være bra å ikke fikle med levaxindosen (noen sier senke den) men ta en kvart liothyronin om dagen og så ta prøver etter 5-6 uker og da serman om man trenger å øke levaxindosen etter det. Liothyronin senker nemlig ft4.....og man bør ha en bra ft4 før man prøver seg på liothyronin av den grunn.
Men selen kan øke ft3 noe, har du prøvd det? kanskje det gjør susen.
-
30-09-07, 14:30 #28
Oi, nå blir det mye piller som veier opp for hverandre og slikt høres med en gang veldig skummelt ut synes jeg.
Du sier at jeg kan ta selen og bare det? eller var det for å veie opp for lavere ft4?
-
30-09-07, 14:56 #29
selen sies å senke antistoffmålinger
• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
30-09-07, 15:06 #30

Svar med sitat

Bokmerker