Viser søkeresultater 11 til 20 av 51
Tråd: Skjelvinger
-
23-09-07, 19:20 #11
Det har faktisk vært noen som har rapportert om skjelving på thyroid.about.com forumet men jeg husker ikke hva det ble av det.
-
23-09-07, 19:56 #12
Jeg kjenner jo flere som har skjelvinger - rart det ikke er flere som pster om det ? Tror de det ikke har sammenheng kanskje ?
• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
23-09-07, 22:21 #13
Yvette

Jeg tror det du snakker om er den "vanlige" skjelvingen min som gjør at jeg kan bli slepphendt osv. Det som holder på nå er mye sterkere, men allikevel samme greien. Som om det har tatt helt av liksom..
n'Finn: Ja det er egentlig rart, for det er utolig ubehagelig og irriterende. Men kanskej det er slik at det er slik som Yvette beskriver det. Og da er det levlig liksom?
Nora: Jeg skal gå inn og søke på tremor og se hva som kommer opp
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
24-09-07, 23:18 #14
Når jeg er totalt utmattet rykker og skjelver det i hele kroppen.
Ellers skjelver jeg på henden om jeg bare skal en liten tur på butikken, og nei jeg har ikke angst for butikken.
Er jo et stort problem for oss at vi har ukontroleret stress-adrenalin utsondring, mange av oss.Har "friske prøver" etter norsk standard, men har stoffskifte problem alikevel, fikk reddning hos Dr Oftebro.
-
24-09-07, 23:56 #15
Det du skriver Tor er slik jeg også har det til normalen når jeg er utslitt, men dette er heftigere og mer langvarig enn vanlig. Og ikke er jeg så utslitt heller. I hvertfall ikke mentalt. Føler meg pigg der i det minste..
Var hos legen i dag. Han tok det skikkelig alvorlig kunne jeg se. Selv om han som jeg regner med at det er et nytt sprell fra Hypotyreosen. Tatt en del blodprøver og skal tilbake på fredag, så får vi se hva som skjer videre. Hjerte, lunger og blodtrykk var bra så jeg stresser ikke
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
25-09-07, 00:14 #16
Jeg kjenner meg igjen, og jeg antar at det gjelder spesielt finmotorikken i det hele tatt? Da jeg gikk på Liothyronin skalv jeg ikke - jeg vibrerte! Ble satt på 40µg. Det var helt uhyggelig. Jeg senket og senket, men hadde store skjelvinger allikevel. På Westhroid er jeg veldig mye bedre, men ikke bra nok.
Opprinnelig skrevet av Tor
Jeg MÃ… ta mindre dose dagen før jeg skal møte mennesker....og - det hjelper. Vet at jeg gjentar meg selv.
Jeg tror bestemt at jeg er "allergisk" både på Levaxin og Liothyronin! Mine første vibreringer kom etter noen få dager på Levaxin i oktober 2004, og siden har jeg slitt med dette problemet. Ingen skal fortelle meg noe annet enn at det var Levaxinen som utløste elendigheten! Før den tid var jeg bestandig stø på hånden....surt! :evil:• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
25-09-07, 00:39 #17
Jeg ble bedre på Levaxin jeg. Men, som med det meste vi snakker om så varierer det jo stort ;) Kan være vanskelig å fatte til tider at vi kan være så forskjellige..
Hilsen Anne Ma
-
25-09-07, 00:55 #18
Det betyr altså at du hadde masse skjelvinger og rykninger FØR Levaxin, og at du nå har blitt bedre pga nettopp Levaxinen? Da må du jo ha hatt det helt forferdelig i sin tid.....høres ille nok ut det du sliter med nå....
Opprinnelig skrevet av Anne Ma
• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
25-09-07, 09:32 #19
Hei Yvette

Hadde det mye oftere før Levaxinen. Men, har ikke hatt det så lenge som nå, noen gang. Ble i hvertfall ikke verre av Levaxinen slik som du. Det kom heller ikke med medisisneringen. Hos meg mistenker jeg Levaxinen som årsak til smertene mine.
Må nok prøve Armour jeg også med tiden. Har bare ikke råd til det slik livet er nå ;) Gjerne det blir enda bedre da
Dette har bare kommet i perioder at det er så heftig som nå. Det at jeg skjelver på hendene og kan være slepphendt osv er mer dagligdags.
Men det kommer som en reaksjon på tretthet. Så jeg lurer på om slikt som allergi-kikk kan ha utløst dette. Hadde nemlig skikkelig allergisk reaksjon dagen før det kom.Hilsen Anne Ma
-
25-09-07, 10:04 #20
Altså for å prøve å etablere en logisk rekke her :
Du var ille før Levaxin,
så ble du bedre med Levaxin......... Om jeg kan rette det til "litt Levaxin" ?
Så vil jo bare fremtiden vise om du blir bedre på "mer Levaxin"......
Men det er jo en mulighet
Som ligger der
u-utforsket.......• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
Svar med sitat
Bokmerker