Viser søkeresultater 11 til 20 av 20
Tråd: Aker og kontaktinfo....
-
18-09-07, 00:50 #11
Vet noen hvordan man kan gå fram hvis flere medlemmer fra samme familie ønsker å komme inn til Aker? Altså, man bor evt forskjellige steder og har ikke samme lege, hvordan ordne seg med samtidige henvisninger, hvis det er påkrevet (og det er det jo nok)? Ikke sikkert alle legene vil.... Og har Aker selv noen spesiell interesse i familiesammenhenger mht stoffskiftet?
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
18-09-07, 15:42 #12
Jeg ville ringt dem og sankket med dem som arbeider med dette til daglig. En annen måte er å ta kontakt med NTF og høre om de kunne hjelpe til med å få unngått eller finne en omvei rundt byråkratiet? De sentralt har jo god kontakt med Aker slik jeg skjønner det.
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
18-09-07, 16:21 #13
Sier du det ja?
Det var jo et godt tips jeg må få se om jeg kan få fulgt opp... ;)
Nill du
Og så kom jeg til å tenke på noe annet - kan de med binyrer og kompliserte forhold - eller behandler de også stykkevis og delt?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
18-09-07, 20:33 #14
Du må ringe dem å spørre - på Aker altså. ;)
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
18-09-07, 21:53 #15
Aker har jeg jo ringt og spurt. De ville ikke svare på en ting før jeg hadde fått henvisning til dem. Men kanskje jeg kan få tak i andre der inne, hvis jeg bare visste hvordan?
Ã…ja, jeg er jo så treg...
Du mener om de behandler oss som et hele... Vel, de vil vel ikke svare på det heller før jeg har fått henvisning. Så jeg håpet kanskje at andre hadde erfaring med dem på dette området.
-
18-09-07, 22:15 #16
Kanskje du kan spørre ntf om hva dere bør gjøre? Hvis de ikke svarer på det du spør om uten henvisning blir det ho litt vanskelig...
Hilsen Anne Ma
-
19-09-07, 01:06 #17
Ja, kanskje jeg virkelig skal det? Jeg får se det an litt på krefter og "tanke-overskudd", må jo kunne forme en noenlunde forståelig mail til dem hvis de skal kunne danne seg en mening om det.
-
19-09-07, 16:32 #18
Ja det er sikkert enda enklere å sende en lang mail.
Fikk Thyra i posten idag. Der skriver de om thyreoidea hormon resistens. Der snakker de om familier som er blitt forsket på. Så på den måten er det ikke helt fjernt å samle alle.
Hilsen Anne Ma
-
20-09-07, 15:47 #19
Jaha...
Det får meg jo til å angre på at jeg ikke har meldt meg inn i NTF enda da....
Den artikkelen er vel ikke tilgjengelig på nettet?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
-
20-09-07, 16:31 #20
nei desverre.. De er bare for medlemmene
Hilsen Anne Ma
Svar med sitat
Bokmerker