Joni - snill du

Og godt forslag, men jeg tror hun sliter med å orke å sette seg inn i ting, og det gjorde jeg heller ikke den gang det var "travle" tider. Hadde ikke nubbesjans. Så jeg forstår henne jo så godt. Men jeg skal forsøke å ha det i bakhodet, så ser vi om det passer ei gang.

(Husker selv det første jeg leste selv på nettet om lavt stoffskifte når jeg søkte - det var jo nettopp Sonjas sider. Jeg måtte humre og le for meg selv når jeg fant ut av at det faktisk var andre som til tider var i like dårlig humør som meg selv. Men så ble jeg "avskrekket", for det var mye å lese - så det gikk lang tid før jeg orket meg utpå igjen - og nå er jeg jo ikke til å stoppe - men, men, tror jo jeg er manisk-depressiv, så ... ;))

Og så - har jeg faktisk snakket med henne i dag. Foreløpig vil hun forsøke seg litt på 125 mikrogram, så det er jo en god nyhet. Så håper jeg inderlig at det hjelper noe, så hun ikke gir opp - og at legen følger opp med de andre prøvene.

(Og hvor ble Siri Ann egentlig av, hvordan går det med henne? Hun er jo også kjempesøt!)