Viser søkeresultater 1 til 10 av 16
Threaded View
-
18-09-07, 21:25 #14
Joni - snill du
Og godt forslag, men jeg tror hun sliter med å orke å sette seg inn i ting, og det gjorde jeg heller ikke den gang det var "travle" tider. Hadde ikke nubbesjans. Så jeg forstår henne jo så godt. Men jeg skal forsøke å ha det i bakhodet, så ser vi om det passer ei gang.
(Husker selv det første jeg leste selv på nettet om lavt stoffskifte når jeg søkte - det var jo nettopp Sonjas sider. Jeg måtte humre og le for meg selv når jeg fant ut av at det faktisk var andre som til tider var i like dårlig humør som meg selv. Men så ble jeg "avskrekket", for det var mye å lese - så det gikk lang tid før jeg orket meg utpå igjen - og nå er jeg jo ikke til å stoppe - men, men, tror jo jeg er manisk-depressiv, så ... ;))
Og så - har jeg faktisk snakket med henne i dag. Foreløpig vil hun forsøke seg litt på 125 mikrogram, så det er jo en god nyhet. Så håper jeg inderlig at det hjelper noe, så hun ikke gir opp - og at legen følger opp med de andre prøvene.
(Og hvor ble Siri Ann egentlig av, hvordan går det med henne? Hun er jo også kjempesøt!)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Svar med sitat
Bokmerker