Viser søkeresultater 1 til 10 av 25
Tråd: Blodtrykk
Threaded View
-
18-09-07, 01:15 #22
Huff da, coffefe, dette er ingen spøk.
Husker jeg gikk på sveiserkurs med ei med lavt blodtrykk ei gang for 100 år siden ;) Så vidt jeg husker svimte hun av ved det ene sveiseapparatet ei gang. Kan jo gå skikkelig ille når det er slik.
Huff og huff....
Fant forresten et notat fra 1/2 - 1 år siden. Der også hadde jeg 110/70 i blodtrykk og 60 i puls - så, nå kan jeg hive den lappen - 1 av 1000 gule lapper...
Hm.... Jeg leste noen få råd for lavt blodtrykk for ei stund siden... Hva var det? Det er jo liksom flere kjerringråd for høyt blodtrykk. Og så tror jeg bare noen gjaldt det ene av blodtrykkene - ikke begge, vet ikke hvilket av dine som er lavt...? Men, var det: spise mer salt? Lakris? Noen veldig stramme støttestrømper? Lurer på om det stod noe i en artikkel om dette ang ME i Mat & Helse. Kanskje du kan søke?
Men hvis det har roet seg, så er det kanskje ikke nødvendig?
(Og kan du ha hatt høyt og lavt stoffskifte samtidig? Vet ikke om det går helt an, men jeg tenker f.eks. på TRAS og Anti-TPO samtidig? Evt raskt skiftende stoffskifte?)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.

Svar med sitat
Bokmerker