Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Threaded View
-
15-09-07, 23:24 #9
Tak for dit indlæg
Hej Kerstin,
Sikke en god og nøjagtig beskrivelse af ugen før menstruation!
Hvor flot at du kan træne så meget, så langt er jeg i hvert fald ikke.
Jeg har det lige som du beskriver. Først drømmer jeg om vand, derefter vågner jeg med hovedpine, tung i kroppen og en vedvarende smertende spænding i en stiv nakke. Samtidig begynder en vertigo/svimmelhed eller en rullen ligesom man er ombord på en båd. Dette giver en tung krop, et ukoncentreret hoved og en massiv træthed der bliver værre af lyde og støj og bevægelse i min nærhed. Jeg sover meget tungt, har svært ved at vågne, men vågner alligevel om natten og kan ikke trække vejret og med kramper i arme og skuldre og fødder.
Måske er blodtrykket lavt. Måske er det Eltroxin der laver ubalance. Måske er det progesteronen. Et eller andet er helt forkert. Jeg havde symptomer før Hashi i ugen før menstruationen, men ikke så slemt som nu. Det er blevet helt ekstremt.
Jeg har været til lægen og har fået taget blodprøver på andendagen i denne famøse uge. Nu venter jeg på resultaterne. Dog tror jeg ikke, at lægen har sat kryds ved progesteronen. Jeg er spændt på at se om TSH er anderledes.
Hvad har du gjort for at finde ud af hjælp til dette, Kerstin? Har du fået taget blodprøver, som du selv foreslår, og hvis ja, hvad viste blodprøverne, og ikke mindst hvad sagde lægen? Tager du mere Eltroxin i denne uge?
Kirstin, hvad gør du for at overleve i ugen før menstruation - bortset fra at tage det mere roligt?
Godt at møde en, der har det ligesom jeg. Så er jeg ikke alene med dette, men det er synd for dig, at du også har det slemt. Det ønsker jeg ikke for noget menneske.

Svar med sitat
Bokmerker